Крупська сільська рада 

Золотоніського району Черкаської області

 

 4    сесія     VІІ    скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    19 лютого 2016     року   №  4-1/УІІ

с. Крупське

 

Про затвердження проекту регуляторного акту

« Про затвердженняПоложення про квартирний облік

  при виконкомі Крупської  сільської ради»

 

 

 

  Відповідно пп. 30.31п .1 ст26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» та  керуючись Законом України « Про засади державної регуляторної  політики у сфері господарської діяльності», розглянувши клопотання секретаря ради щодо розгляду та затвердження Положення про квартирний облік при виконкомі Крупської сільської ради, враховуючи висновки  постійної комісії сільської ради з питань з питань соціально-економічного , культурного розвитку  та  земельних  відносин , щодо необхідності розгляду і затвердження даного регуляторного акту,  з метою упорядкування процедури постановки на квартирний облік громадян, що потребують поліпшення умов проживання ,сільська ради  ВИРІШИЛА :

 

1.Затвердити Положення про квартирний облік при виконкомі Крупської сільської ради згідно додатку 1.

2.Рішення вступає в дію з моменту офіційного  оприлюднення даного рішення

3.Оприлюднити дане рішення на офіційній веп сайті сільської ради   та  дошці  оголошень  в  адмінбудину..

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну    комісію з питаньсоціально-економічного , культурного розвитку  та  земельних  відносин.

 

 

 

 

   Сільський голова                                                        І.А.Соколенко                   

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                    Додаток 1

 

                                                                                            Затверджено           

                                                                                             рішенням сільської ради

                                                                               №  4-1 /УІІ  від  19.02.2016  р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

 про квартирний облік при виконкомі Крупської  сільської ради

 

І. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено на підставі вимог чинного житлового законодавства України. Воно встановлює єдиний порядок зарахування на облік та ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умовна території  Крупської  сільської ради .

Місцева рада керується чинними на сьогоднішній день нормами законодавства УРСР, це перш за все:

-  Житловий кодекс УРСР;

-  Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в УРСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 (зі змінами);

- Правила  обліку громадян, бажаючих вступити до житлово-будівельного кооперативу, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР и Укрпрофради від  05.07.1985 №228;
 Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, в сільській раді  ведеться в одному напрямку - квартирний облік.

На квартирний облік у виконавчому комітеті сільської ради беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають  та  зареєстровані с.Крупське.  Підставою для взяття на облік є  встановлення   рівня забезпеченості житловою площею для визнання необхідності в поліпшенні житлових умов та встановлення тривалості проживання в населеному пункті, що дає підстави для взяття   на квартирний  облік (7 кв.м. і менше на кожного члена сім’ї  та не менше одного року проживання в населеному пункті).

         Крім цього,   облік громадян ведеться в напрямках черговості – громадяни, які мають позачергове, першочергове право на отримання житла та загальна черговість громадян, потребуючих поліпшення житлових умов.

 1.2. Орган, що розглядає питання та приймає рішення про зарахування на квартирний  облік:

- громадська житлово-комунальна комісія при виконкомі  Крупської сільської ради, яка приймає рекомендаційне рішення;

- виконком сільської ради своїм рішенням остаточно затверджує або скасовує рішення громадської комісії.

Термін розгляду та прийняття рішень: 1 місяць з дня отримання необхідних документів.

                         ІІ.  Особи, які можутьбути зарахованіна квартирний  облік

1. Особи, яким виповнилось 18 років, постійно проживають та зареєстровані по Крупській сільській раді при наявності однієї з наступних підстав:

1.1. забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня - тобто у випадку, коли:

- на одну особу припадає 7 кв.м або менше ніж  7 кв.м житлової площі в квартирі (загальна площа квартири до уваги не береться) та не менше одного року проживають в даному населеному пункті.

1.2. невідповідність будинку (чи квартири), де мешкає особа, санітарно-технічним вимогам, що підтверджується рішенням виконавчого комітету;

1.3. наявність тяжкої форми хронічного захворювання (згідно переліку хронічних захворювань затверджених наказом МОЗ УРСР від 08.02.85р. №52), у зв'язку з чим особа не може проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї. (див. перелік у додатку 1);

1.4. проживання за договором піднайму жилого приміщення в будинках державного або громадського житлового фонду чи за договором найму жилого приміщення в будинках житлово-будівельних кооперативів;

1.5. проживання за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

1.6. проживання у гуртожитках;

1.7. проживання в одній кімнаті по дві і більше сім'ї, незалежно від родинних відносин;

1.8. проживання в одній кімнаті осіб різної статі старше за 9 років, крім подружжя, (розглядаються випадки, коли жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати).

 2. Особи, які проживають у комунальних квартирах або невпорядкованих стосовно умов даного населеного пункту квартирах, та мають статус:

2.1. ветерана війни згідно ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

2.2. особи, на яких поширюється чинність ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (стаття 10);

2.3. Герої Радянського Союзу, Герої Соціалістичної праці або особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (ЗУ "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (стаття 11);

2.4. особи, нагороджені орденом Слави, Трудової Слави, "За службу Батьківщині у Збройних Силах СРСР" будь-якого з трьох ступенів;

2.5. працівники, які не менше 15 років сумлінно пропрацювали на одному підприємстві, установі, організації;

3. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16-річного віку, а також особи з їх числа за місцем їх походження або проживання.

 

ІІІ.   Перелік документів необхідних для зарахування на квартирний облік.

Для зарахування на квартирний облік громадянам необхідно зібрати та подати відповідальній особі виконкому сільської  ради наступні документи:

1. Заяву встановленого зразка(див. зразок у додатку 2), підписану всіма повнолітніми членами сім'ї, які зараховуються на облік :

Бланк заяви видається  відповідальною особою, яка приймає документи для взяття на облік. Наприклад, в квартирі зареєстровані 6 осіб - чоловік, дружина, їх повнолітня донька, повнолітній син з дружиною, онука. Якщо на облік стає син зі своєю сім'єю, тоді заява повинна бути підписана лише відповідно сином та його дружиною. Якщо на облік стає повнолітня донька - то відповідно лише її підпис.

2.  Довідку форми № 2 про склад сім'ї та реєстрацію ( додаток 3) :

Обов'язково!Якщо протягом останніх 5-ти років хтось із членів сім'ї (зазначеній в довідці форми №2) змінював місце реєстрації, необхідно додатково представити довідку форми №2 з попереднього місця реєстрації такої особи.

Інформація про невідповідність будинку (чи квартири) санітарно-технічним вимогам, про визнання його аварійним теж зазначається в довідці форми №2
         3. Довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний  облік. Обов’язково в довідці повинно бути зазначено, чи особа перебуває (не перебуває) на квартирному або кооперативному обліку за місцем праці.

3.1. Якщо особа є підприємцем - подається засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця. Копія може засвідчуватись безпосередньо секретарем сільської ради, який приймає документи, на підставі пред'явленого оригіналу.
        3.2. Якщо особа непрацююча і є пенсіонером - засвідчена копія пенсійного посвідчення.
Копія може засвідчуватися  безпосередньо спеціалістом сільської ради, який приймає документи, на підставі пред'явленого оригіналу пенсійного посвідчення.

3.3. Якщо особа непрацююча - довідку, що засвідчує факт перебування особи без постійної роботи.

Такі дані засвідчуються на підставі оригіналу трудової книжки, а якщо особа ще не розпочала трудову діяльність - на підставі оригіналу документу про закінчення відповідного навчального закладу.

4. Копії паспортів повнолітніх осіб,які зазначені в представленій довідці форми №2 (сторінки 1, 2, 10, 11). При поданні документів особа повинна мати з собою для звірки оригінали паспортів, з яких зроблено копії.

5. Акт обстеження житлових умов.

5.1. Особа повинна звернутись до  комісії   для складання акту.

Акт оформляється безкоштовно  , скріплюється підписом керівника та печаткою.

 Тривалість оформлення акту не повинна перевищувати 1-3 днів.
         6. Засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей)
        Крім випадку, коли на облік зараховується одна особа.

 Копії свідоцтв  безпосередньо завіряються спеціалістом сільської ради, який приймає документи, при наявності відповідних оригіналів документів

  7.Копія технічного паспорту та копія документу,що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності), - якщо квартира приватизована.

Копії засвідчуються   безпосередньо спеціалістом сільської ради, який приймає документи, при наявності відповідних оригіналів документів.

Наприклад,свідоцтво про право власності або свідоцтво про право на спадщину, або договори, за якими передбачається перехід права власності і т.ін.

8. Копію договору піднаймуміж основним наймачем і піднаймачем, засвідчену в комунальному підприємстві, якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення, що обліковується за цим підприємством.
Особа повинна бути зареєстрована (прописана) за тією адресою, де укладений договір піднайму.
         9. Копію договору найму житла між власником і наймачем,  якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках  КП.

 Договори найму засвідчуються спеціалістом сільської ради, який приймає документи.  Особа повинна бути зареєстрована (прописана) за тією адресою, де укладений договір найму.

10. Оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії(ЛКК),  якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку).

Для отримання висновку ЛКК особа звертається із заявою до ЛКК в поліклініку за місцем проживання. А для підтвердження психічного захворювання чи захворювання на туберкульоз - до ЛКК відповідного лікувального закладу.

11.Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги.

12. Довідка   про наявність/відсутність житла.

  Копії засвідчуються  безпосередньо спеціалістом сільської ради, який приймає документи, на підставі пред'явлених оригіналів.

До документів, що підтверджують право на пільги, належать такі, що засвідчують особливий статус особи (наприклад: - ветеран війни; герой Радянського Союзу, герой Соціалістичної праці; особа, нагороджена орденами Слави трьох ступенів; особа, яка має статус ліквідатора  аварії на ЧАЕС; особа, яка має статус учасника бойових дій, військовослужбовця; особа, заражена вірусом імунодефіциту людини внаслідок виконання медичних маніпуляцій; інвалід праці І і ІІ груп; науковий працівник, який має вчене звання).

   Громадяни вважаються взятими на квартирний облік у виконавчому комітеті  Крупської  сільської ради з дня винесення рішення про прийняття  на квартирний облік.

ІV.  Подання документів.

        Заяву та визначенийперелік необхідних документів, особа подає секретарю сільської ради для візування та реєстрації вхідних документів. Після візування заява із визначеним переліком документів надходить до спеціаліста виконкому сільської ради

З метою економії часу особа, що бажає стати на квартирний облік, може у  спеціаліста виконкому сільської ради отримати попередню консультацію щодо можливості зарахування на квартирний   облік та обсягу необхідних документів, отримати бланк заяви.

Для отримання кваліфікованої консультації особі необхідно мати при собі хоча б довідку форми №2 (про склад сім'ї та реєстрацію), а при можливостііінші документи, зокрема, щодо інвалідності, хвороби особи чи технічного стану квартири.

 

V. Прийняття рішення

           Подана громадянином заява та пакет документів проходить наступні етапи:
           1. Розгляд і накладення резолюції  сільським головою, направлення заяви з прикладеними документами спеціалісту сільської ради. 

2.  Підготовка  спеціалістом довідки для розгляду на засіданні громадської житлово-комунальної комісії при виконкомі сільської ради;

3. Розгляд документів громадською житлово-комунальною комісією та занесення в протокол засідання.
           4.   Підготовка  спеціалістом  проекту  рішення виконкому сільської ради.

5. Розгляд проекту рішення на черговому засіданні виконкому сільської ради та прийняття відповідного рішення..

7.  Підписання рішення виконкому сільської ради сільським головою.

8. Введення  спеціалістом сільської ради в базу даних квартирного обліку   громадян, прийняті рішення щодо постановки   на квартирний облік.
           9.  Підготовка та надсилання повідомлення про зарахування на облік.

В 15-денний термін з моменту  прийняття рішення спеціаліст  надсилає поштою чи в інший спосіб повідомлення громадянину про зарахування (чи відмову) його на квартирний   облік.

     - Громадяни вважаються взятими на квартирний облік у виконавчому комітеті  Крупської  сільської ради з дня винесення рішення про прийняття  на квартирний облік.

    -   Громадяни, взяті на квартирний облік, вносяться до Книги обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень.

    - На кожного громадянина ( сім’ю), взятого на квартирний облік, заводиться облікова справа, у якій містяться необхідні документи. Обліковій справі дається номер, відповідний номеру у Книзі обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилого приміщення.

 

                                                      VІ. Розподіл та надання жилих приміщень

    Громадяни перебувають на квартирному обліку до  одержання жилого приміщення,  за  винятком  випадків,  передбачених  у цьому  пункті.
   -  Громадяни знімаються з квартирного обліку у випадках:
     1) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави  для надання іншого жилого приміщення;
     2) виїзду на постійне місце проживання до  іншого  населеного пункту;
     3) засудження  до  позбавлення  волі  на  строк  понад  шість  місяців, заслання або вислання;
     4) подання  відомостей,  що  не  відповідають дійсності,  які стали підставою  для  взяття  на  облік,  або  неправомірних   дій  службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік. 

        В разі прийняття виконавчим комітетом сільської ради рішення про надання громадянам жилого  приміщення, у  надане жиле приміщення переселяються члени сім'ї,  які включені в ордер і дали письмове зобов'язання про переселення в це приміщення.                     VІІ. Ордер на жиле приміщення.
      На підставі  рішення  про  надання  жилого  приміщення  в будинку державного  або  громадського  житлового  фонду виконавчий  комітет  сільської ради видає громадянинові ордер, який є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення.
     Ордер може бути видано лише на вільне жиле приміщення.
     Ордер дійсний протягом 30 днів.      Бланки ордерів зберігаються як документи суворої звітності.
      Ордер  вручається  громадянинові,  на  ім'я   якого   він  виданий, або за його дорученням іншій особі.  При одержанні ордера пред'являються паспорти (або документи,  що їх  замінюють)  членів  сім'ї, включених до ордера. 
      Ордер на жиле приміщення може бути  визнано  недійсним  у судовому порядку у випадках подання  громадянами  не відповідаючих дійсності відомостей  про  потребу  в  поліпшенні  житлових  умов, порушення прав  інших  громадян  або  організацій  на зазначене  в ордері жиле  приміщення,  неправомірних  дій  службових  осіб  при     
вирішенні питання  про надання жилого приміщення,  а також в інших  випадках порушення порядку і умов надання жилих приміщень.

       Вимогу про  визнання  ордера  недійсним  може  бути  заявлено
протягом трьох років з дня його видачі.

 

 

Додаток №1

до Положення про квартирний

облік при виконкомі

 Крупської  сільської  ради

 

ПЕРЕЛІК

хронічних захворювань, при яких особа, страждаюча цими захворюваннями, не може проживати в комунальній квартирі чи в одній кімнаті з членами своєї сім’ї

                                                             (Додаток № 1 до наказу МОЗ УРСР від 08.02.85 N 52)

 

I. Захворювання серцево-судинної системи

 

1. Ревматичні та інші органічні ураження серця з порушенням кровообігу ПБ-III ступенів.

 

2. Стан після перенесеного інфаркту міокарда зі стенокардією IV функціонального класу і недостатністю кровообігу ПБ-III ступенів.

 

3. Гіпертонічна хвороба, ускладнена органічними порушеннями кровообігу головного мозку.

 

II. Захворювання органів дихання

 

1. Важка форма бронхіальної астми з частими приступами, ускладненою дихальною недостатністю II-III ступенів.

 

2. Хронічний бронхіт, емфізема легенів, пневмосклероз, ускладнені легенево-серцевою недостатністю II-III ступеня.

 

3. Гангрена, абсцес легенів, ускладнені легенево-серцевою недостатністю II-III ступеня. Бронхоактатична хвороба (розповсюджена форма), ускладнена легенево-серцевою недостатністю II-III ступеня.

 

III. Захворювання опорно-рухового апарату

 

1. Важкі форми остеомієліту з фістула і великою кількістю гнійних виділень.

 

2. Двосторонні високі ампутації нижніх кінцівок (у випадках неможливості протезування).

 

IV. Нервово-судинні захворювання

 

1. Органічні ураження центральної нервової системи зі стійкими важкими порушеннями функції кінцівок і функції тазових органів (наслідки перенесених важких черепно-мозкових травм, травм хребта і спинного мозку, розсіяний склероз, аміотрофічний склероз, сірінгомієлія, дитячий церебральний параліч.

 

2. Наслідки розладів кровообігу головного та спинного мозку, а також наслідки запальних захворювань центральної нервової системи у вигляді паралічів і парезів кінцівок, гіперкінезів і розладів функцій тазових органів.

 

3. Облітеруючий ендартерит з ускладненнями, що призвели до ампутації кінцівок.

 

 

V. Психічні захворювання

 

1. Психічні захворювання з хронічним перебігом, стійкою психотичною симптоматикою і вираженими змінами особи (шизофренія, маніакально-депресивний психоз, епілептична хвороба, сенільний психози).

 

2. Інші хронічні психічні стани і слабоумство внаслідок органічних захворювань головного мозку.

 

3. Розумова відсталість будь-якого походження, при якій хворий потребує постійного догляду.

 

4. Важкі форми неврозів, при яких хворі підлягають періодичному лікуванню в психіатричних стаціонарах.

 

VI. Туберкульоз легенів та інших органів

1. Активні форми туберкульозу всіх органів і системи з виділенням туберкульозної палички.

 

VII. Захворювання шкіри

1. Проказа.

 

2. Екзема, нейродерміт (поширені форми з поширеними осередками ураження, що не піддаються лікуванню).

 

3. Псоріаз (лускатий лишай) - поширені форми. Грибоподібний мікоз - еритродермічна і поширені форми.

 

4. Пухирчатка аконтолітична з великим ураженням шкіри.

 

VIII. Інші захворювання

 1. Калові, сечові і вагінальні нориці, стома сечового міхура, протиприродний анус.

 

2. Невиліковні форми нетримання сечі й калу (будь-якого походження).

 

3. ВІЛ-інфекція.

 

4. СНІД.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2

до Положення про квартирний облік при виконкомі  Крупської сільської ради

 

ЗРАЗОК

                                                                                             

                                                                                             Сільському голові                      Крупської  сільської ради

                                             

                                                                              _________________________

 

ЗАЯВА

Прошу зарахувати на квартирний облік для поліпшення житлових умов мене з сім'єю:

1.  Я,                                                                                                                                    

2.                                                                                                                                          

3.                                                                                                                                         

4.                                                                                                                                         

5.                                                                                                                                          

6.                                                                                                                                          

            Проживаю і прописаний з _______р.  як                                                                        

                                                                                 (родинні відносини з основним

                                                                                                                         квартиронаймачем)

 заадресою:                                                                                                                        

            Квартира складається з _______ кімнат жит. пл. _________ з кухнею (без кухні), з комунальними вигодами (без вигод).

        

    Працюю з _________ р.                                                                                        

(де і ким)

                                                                                                                                      _________

 

     Користуюсь пільгою як                                                                                         

          (документ, який підтверджує пільгу)

                                                                                                                                                        

            Телефон домашній ________________, службовий ________________.

            Зобов'язуюсь щорічно, у період з 01 жовтня до 30 грудня, подавати довідки з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію, з місця праці повнолітніх членів моєї сім'ї для перереєстрації нашої черги, а також повідомляти  Крупську сільську раду про зміни житлових умов і склад моєї сім'ї.

            Підписи повнолітніх членів моєї сім'ї, які зараховуються на квартирний (кооперативний) облік:

1. __________________________     4. __________________________

2. __________________________     5. __________________________

3. __________________________     6. __________________________

Дата подачі заяви ___________________________________________

 

 

 

Пропозиції громадської житлово-комунальної комісії:

                                                          _                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:

1. довідка про склад сім'ї

     2. довідки з місця праці осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний (кооперативний) облік
     3. копії паспортів повнолітніх осіб, які зазначені в представленій довідці форми №2 
     4. акт обстеження житлових умов.
     5. засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей)
     6. якщо квартира приватизована - копія  технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право  власності на житло 

7. якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення - копію договору піднайму 
      8. якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках житлово-будівельних кооперативів - копію договору найму
      9. якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку - оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (ЛКК)
     10. якщо особа, яка стає на квартирний  облік, має право на пільги - засвідчені копії документів, які підтверджують право на пільги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Штамп 



                             ДОВІДКА 



          з місця проживання про склад сім'ї та прописку 



 Дана гр. ________________________________________________________ 



                  (прізвище, ім'я, по батькові) 



 в тому, що він (вона) проживає і ________________________________ 



                                    (постійно, тимчасово) 



 прописаний(а) у _________________________ по вул. _______________ 



                 (назва населеного пункту) 



 будинок N _________, кв. N _________________, яка складається з 



                      (ізольована,комунальна)
 ______ кімнат жилою площею _________ на ________ поверсі ________ 



 поверхового будинку, що належить ________________________________
 ________________________________________________________________



     Особовий рахунок відкрито на ім'я гр. _______________________
     Благоустрій будинку _________________________________________
 ________________________________________________________________



 (водопровід, каналізація, центральне опалення, ванна або душ,
 ________________________________________________________________



 газ, ліфт і т.п.) 



     Технічний стан будинку і характеристика жилого приміщення
 ________________________________________________________________
 ________________________________________________________________



 
 
 
У цьому жилому приміщенні проживає _________ членів сім'ї:
 ———————————————————————————————————————————————————————————————
 NN|Прізвище,  |Родинні від-|Рік   | Дата прописки  |Відмітка про
 пп|ім'я, по   |носини з    |народ-|————————————————|виписку тим-
   |батькові   |особою, на  |ження |у дано-|у даному|часово від-
   |           |ім'я якої   |      |му при-|населе- |сутнього чле-
   |           |відкрито    |      |міщенні|ному    |на сім'ї, за
   |           |особовий ра-|      |       |пункті  |яким зберіга-
   |           |хунок       |      |       |        |ється жиле
   |           |            |      |       |        |приміщення
 ———————————————————————————————————————————————————————————————
 ________________________________________________________________
 ________________________________________________________________
 ________________________________________________________________



 Сусіди по квартирі: 



 1.______________________, сім'я з ___ чол.займає ___кімн.___ кв.м 



   (прізвище та ініціали) 



 2.______________________   -"-    ___     -"-    ___ -"- ___ -"- 



 3.______________________   -"-    ___     -"-    ___ -"- ___ -"- 



 4.______________________   -"-    ___     -"-    ___ -"- ___ -"- 



 5._____________________    -"-    ___     -"-    ___ -"- ___ -"-      Керівник організації,
     яка здійснює експлуатацію жилого будинку        
                                                       

 

 

   Сільський голова                                                                              І.А.Соколенко                                      

 

 

 

 

 

 

   Примітка. Особі,   яка   проживає   у   будинку,   що    належить
           громадянинові  на  праві  особистої власності,  довідка
           видається   і   підписується   власником   будинку   та
           завіряється   у   порядку,   встановленому   виконкомом
           відповідної місцевої Ради..

                              Секретар ради                            Н.В.Хомут

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                            

Крупська  сільська рада

Золотоніського району Черкаської області

 

Виконавчий комітет

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від    19 лютого 2016       року                                                                       №  10

 

 

Про утвореннягромадської житлово-комунальної

комісії при виконкомі Крупської ї сільської ради.

 

Розглянувши та обговоривши проект Положення про житлову комісію при виконавчому комітеті Крупськоїї сільської ради, “Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм житлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської ради профспілок за № 470 від 11.12.1984 року, п. 2  ч. 1 ст. 26,  пп.7 п. «б»  ст. 30,  п.6 ст.59, п.1 ст.73, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та згідно Положення  про квартирний облік при виконкомі Крупської  сільської ради, затвердженого рішенням

4 сесії УІІ   скликання № 4-1  /УІІ від   19.02.2016  року ,  виконком Крупської сільської ради  ВИРІШИВ:

 

  1. Утворити громадську житлово-комунальну комісію при виконкомі Крупської  сільської ради в такому складі: ( додаток №1)
  2. Затвердити Положення про житлово-комунальну комісію Крупської сільської ради. ( додаток №2)
  3. Секретарю виконавчого комітету  Хомут Н.В.  забезпечити офіційне оприлюднення даного рішення  .
  4. Дане рішення набуває чинності з дня його оприлюднення.
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника  голови виконавчого комітету  сільської ради  Дробну Людмилу Володимирівну.

 

    Сільський голова                                                       І.А.Соколенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення виконкому

Крупської  сільської ради

№  10    від  19.02.2016  року

 

 

Склад
житлової комісії виконавчого комітету Крупської  сільської ради

 

 

    ПІБ

 посада

 

Дробна  Людмила Володимирівна

Заступник  голови виконавчого комітетусільської ради

 

 Голова комісії

Дробітько Оксана Іванівна

 

Директор будинку культури

 заступник

Приложенко Любов Василівна

Землевпорядник  сільської ради

 Секретар

Крисанова Інна Василівна

Художній керівник Крупського будинку культури

 Член комісії

Сафонова Марія Олександрівна

Інспектор по кадрах  ПП «Крупське»

 Член комісії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконкому

Крупської  сільської ради

№   10      від   19.02.2016  року

 

 

ПОЛОЖЕННЯ
 про житлову комісію при виконавчому  комітеті
 Крупської сільської  ради.


1. Загальні положення

 

Житлова комісія, як громадський орган, утворюється при виконавчому комітеті Крупської сільської ради. Склад комісії, а також її голова, заступник, секретар затверджуються на засіданні виконавчого комітету сільськоїради. Комісія керується у своїй роботі Конституцією України, Законами України, Указами Президента України, Житловим кодексом,Постановами Кабінету Міністрів,“Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов і надання їмжитлових приміщень в Українській РСР”, затверджених Постановою Ради Міністрів і Української республіканської радипрофспілок за  № 470 від 11.12.1984 року, рішеннями виконавчого комітету Крупської сільськоїрадита цим Положенням.

 

2. Предметна діяльність комісії

 

Відповідно до покладених  завдань комісія з житлових питань:

 

  1. Приймає від громадян заяви про взяття на квартирний облік при виконкомі сільської ради, відповідні документи, перевіряє, розглядає їх та подає свої пропозиції виконкому для розгляду.
  2. Розглядає питання, надає пропозиції щодо:
  3. взяття громадян на квартирний  облік;
  4. включення в списки осіб, що користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  5. зняття громадян з квартирного обліку, виключення із списків осіб, які користуються правом позачергового та першочергового одержання жилих приміщень;
  6. розподілу житлової площі та надання громадянам жилих приміщень;
  7. переоформлення особових рахунків на займану житлову площу (зміна договору найму);
  8. обміну квартир;
  9. включення жилих приміщень до числа службових;
  10. виключення жилих приміщень з числа службових;
  11. затвердження рішень адміністрації та профспілкових комітетів підприємств та організацій з квартирних питань.
  12. Готує проекти рішень виконкому з питань, що відносяться до її компетенції.
  13. Оформляє  ордери на жилі приміщення.
  14. Проводить обстеження житлово-побутових умов громадян.
  15. Надає консультації та роз’яснює житлове законодавство населенню села.
  16. Розглядає пропозиції, заяви та скарги громадян з питань, що входять до компетенції комісії та вживає заходи щодо усунення  виявлених порушень.
  17. Формує житлові справи.
  18. Впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету.
  19. Проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі.
  20. Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.
  21. Проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення квартирного обліку.
  22. Вживає заходів щодо оформлення  документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями. 

 

  3. Право комісії

 

3.1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з органами сільськоїради, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами.

3.2. Одержувати від посадових осіб виконавчих органів сільської ради, житлово-експлуатаційних організацій села всіх форм власності інформацію з питань, віднесених до компетенції комісії.

 

                      4.Робота комісії

 

4.1.Засідання комісії скликаються не рідше одного разу в місяць і оформляються протоколом. Протоколи підписує голова і секретар комісії.

4.2.Рішення комісії приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. Засідання є чинним при присутності не менше двох третин складу комісії.

4.3.В разі потреби на засідання комісії викликаються зацікавлені особи.

 

 

 

 

 

  1. Розподіл обовязків у комісії

 

ГОЛОВА КОМІСІЇ:

  • здійснює загальне керівництво роботою комісії і відповідає за діяльність комісії;
  • веде особистий прийом громадян;
  • готує проекти рішень виконкому;
  • веде облік громадян, які потребують покращення житлових умов;
  • впорядковує квартирну чергу відповідно до рішень виконавчого комітету;
  • проводить щорічну перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному  обліку при виконкомі;
  • у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки, вживає заходів щодо оформлення документів та подання до суду позовних заяв про визнання осіб такими, що втратили право користування житловими приміщеннями.

 

ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ КОМІСІЇ:

-  виконує доручення голови комісії;

- у період відсутності голови комісії виконує його обов’язки.

 

СЕКРЕТАР ЖИТЛОВОЇ КОМІСІЇ:

відповідає за:

  • прийом документів від громадян;
  • ведення і оформлення протоколів засідань;
  • підготовку засідань;
  • оформлення та видачу ордерів;
  • формування житлових справ.

Проводить реєстрацію заяв громадян про взяття на квартирний облік.

Проводить реєстрацію  громадян,  взятих на квартирний облік, у книзі ведення.

 

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

- беруть участь у засіданні комісії, обстеженні житлових умов, та виконують окремі доручення голови комісії.